Categories: آموزش

معرفی بازی پوکر

آموزش مبانی پوکر

اگر به  بازی پوکر کاملا جدی هستید، این بخش سایت بازی گراف در مورد مبانی پوکر بهترین مطلب برای شروع است. اینجا تعدادی از نکاتی که شما واقعا قبل از بازی باید درک کنید برایتان توضیح میدهیم و این می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا بازی پوکر را میتوانید خوب بازی کنید. ما به جوانب مثبت و منفی این نوع قمار نگاه می کنیم، به علاوه ما لیستی از کارهای انجام شده و غیره را ارائه می دهیم که در صورت انتخاب بازی، بسیار مفید خواهد بود.

انواع پوکر، فرمت ها و سازه ها

پوکر اساسا یک بازی ساده است. انواع مختلف فرمت ها و ساختارها این بازی را کمی پیچیده تر می کنند. شما لازم نیست یاد بگیرید چگونه هر وجهی را بازی کنید، همانطور که می توانید انتخاب کنید که فقط یکی بخوابد. با این حال، قبل از اینکه شروع به بازی کنید، چیزهایی هستند که برای یادگیری ضروری اند.

روند بازی پوکر :

دیلر ۱۲ کارت روباز را بین ۶ فرد در جهت عقربه های ساعت توزیع می کند، بنابراین هر فرد دو کارت رو باز دریافت می کند. سپس پنج کارت روباز توسط دیلر در قسمت کارت های مشترک روی میز قرار می گیرد. هدف این است که بهترین ۵ تایی از میان ۷ کارت (۲ برگ در دست هر فرد، و ۵ برگ زمین که متعلق به همه ی افراد است) برنده است.

فرد یا افرادی که بالاترین رتبه بندی را در دست داشته باشند برنده هستند. امکان مساوی شدن در بازی در صورتی که بیش از یک فرد ترکیبات بالا داشته باشد امکان پذیر است.

شرط های دور اول می توانند قبل از توزیع کارت ها بسته شوند. پانترها ( افرادی که شرط می بندند) می توانند شرط های خود را روی بیش از یک نتیجه ببندند. امکان بستن شرط روی  نتایج نامحدود است.

شرط های دور دوم زمانی که پاکت کارت ها (کارت های افراد) توزیع شدند و ضرایب به روز شدند می توانند بسته شوند. شرط هایی که در دور اول بسته شده اند تاثیری در شرط های دور دوم ندارند.

شرط های دور سوم را  زمانی که سه کارت اول وسط میز پوکر نمایش داده شدند (FLOP) و ضرایب به روز شدند می توان گذاشت. شرط های دور چهارم زمانی که چهارمین کارت پوکر رو شد که اصطلاحا به آن (TURN) گفته می شود و ضرایب به روز شد می توان گذاشت. و در آخر پنجمین کارتی که به صورت عمومی نمایش داده می شود (RIVER) و نتایج مساوی مشخص می شوند.

در صورت مساوی شدن، مبالغ برد به تمامی پانتر هایی که شرط روی هر کدام از برندگان دست در هر دوری که بسته باشند داده می شود.

اگر بهترین دست روی میز برده باشد تمامی افراد و دست های بازی و پانتر هایی که شرط روی هر کدام از دست ها بسته اند برنده خواهند شد.

 دور های بازی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته انجام می شوند. امکان وفقه برای موارد فنی وجود دارد.

بازی گراف

Recent Posts

چگونه در بازی پاسور برنده شویم؟

همانطور که می دانید بازی پاسور یک بازی سنتی با کارت است که ایرانیان نسل…

1 سال ago

بازی انفجار با کمترین ریسک باخت

بازی گراف - بازی انفجار روشی هیجان‌ انگیز برای برنده شدن مبالغ بالا است، اما…

1 سال ago

نحوه برد در بازی بلک جک

بازی گراف-بازی بلک جک یکی از محبوب ترین بازی های کارت کازینو در سراسر جهان…

1 سال ago

معرفی بازی انفجار جدید یا انفجار ۲

https://www.youtube.com/watch?v=R9-xaV6luU0&t=55s همچنین میتونید لیست بهترین سایت های بازی انفجار رو اینجا ببینید:

1 سال ago